Forum

**Dead Or Alive Xtreme Beach Volley**

Ici on parle exclusivement des jeux de la Xbox , Xbox 360 et de Xbox One !

Modérateur: Modérateurs

Messagede BOR J » 03 Avr 2004, 11:19

Sasuke a écrit:http://www.doaxfrance.com/news_affichage.php?id=150

Et oui mais je ne sais pas si j'aurai le courage de le faire pour chacunes :lol:

Pourquoi ya une méthode spéciale a appliquer pour chacune? j'ai rien vu ?!?

par contre en effet oui c'est possible car ils mettent les vidéos pour chaque fille avec le vénus ...

Donc il est possible aussi de remplir completement la garde robe d'une fille , ça doit prendre 20 ans ^^

@+
BOR J
Membre turgescent
Membre turgescent

Messagede Necrophanis » 03 Avr 2004, 19:04

20 c peu comme durée de vie pour un jeu ... :lol:
Image
Necrophanis
Bronze Member
Bronze Member

Gamertag: Necrophanis
ID PSN: Necrophanis

Messagede BOR J » 07 Avr 2004, 22:15

Here is the offical Venus strategy that works everytime!

(In this strategy I'm using Hitomi as an example, this strategy works with any character)

Step1: Play as Lisa, (it helps to have a few million Z's to go quicker) When ever you see Hitomi give her a gifts she likes, until she has music notes above her head and starts opening things infront of you. Once this happens, give her the Venus, most likely her music notes will go away and she will throw away the Venus that night (if not, you got lucky )

Step2: Butter up Hitomi somemore, till she has notes above her head again, then give her The Venus which she'll most likely throw away. Give her a few more things to get her in a good mood again, and play out the rest of the Vaction or leave early if you want.

Step3: Next play as Hitomi, and when Lisa offers you a tour of the Island say "yes" and make sure you win the first game that night (its very easy so it shouldn't be a problem). Every night give Lisa something she likes, and win a few games, play 2 games a day and try not to lose any.

Now if you've done everything right Lisa will give you the Venus around the 4th or 5th night! Just open her gift, and enjoy!

Btw, this works with any bikini, I've used this same strategy to get Christie and Hitomi into V-kinis! I haven't tried this with any other charcter other then Lisa, next I'll see if it works to get Lei-fangs suspender bikini on Christie...

voilà une stratégie fiable pour avoir le venus (ou tout autre maillot) avec les autres filles, c'est en anglais et j'ai pas éssayé mais d'apres ce qu'ils en disent sur le forum americain ou je l'ai prise elle fonctionne !

ça a pas l'air evident quand meme :?
BOR J
Membre turgescent
Membre turgescent

Précédente

Retourner vers Jeux Xbox